Πως θα πετύχεις το τέλειο BBQ

Ξεκινάτε από την ψησταριά * Επιλέξτε τη σωστή ψησταριά ανάλογα με τις ανάγκες και την οικονομική σας δυνατότητα. Από την άλλη, να θυμάστε ότι οι ηλεκτρικές ψησταριές έχουν οδηγίες που κάνουν το ψήσιμο πιο εύκολο, αλλά το κάρβουνο θέλει μαστοριά.

Μάθε γιατί δεν πρέπει να μοιράζεσαι τα καλλυντικά σου

Αυτή σου η συνήθεια βλάπτει σοβαρά την υγεία σου..το γνωρίζεις ;;

Ανεπάρκεια βιταμίνης D: Τι πρέπει να γνωρίζεις

Ονομάζεται και «βιταμίνη του ήλιου» επειδή, σε αντίθεση με άλλα θρεπτικά συστατικά, δεν την παίρνουμε από τις τροφές, αλλά συντίθεται από την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία.

Τρόποι για να αξιοποιήσεις τις κρεμάστρες που δεν χρειάζεσαι

Πλαστικές, ξύλινες, συρμάτινες, πολλές από αυτές περισσεύουν και δεν έχουμε τι να τις κάνουμε.

Υγρασία στην ντουλάπα: πώς θα την καταπολεμήσεις άμεσα

Η υγρασία στην ντουλάπα είναι ένα πρόβλημα που απασχολεί πολλά σπίτια λόγω κακής μόνωσης ή κατασκευής.

Πόσο υγιεινές είναι τελικά οι πρωτεϊνικές δίαιτες και οι σκόνες πρωτεΐνης;

Οι γιατροί προτείνουν την καθημερινή πρόσληψη 46γρ. πρωτεΐνης για τις γυναίκες και 56 για τους άνδρες. Πολλοί από εμάς καταναλώνουμε όμως πολύ μεγαλύτερη ποσότητα προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους μας στο γυμναστήριο.

Ταξίδια, διακοπές. Γνωρίζω τα δικαιώματα μου

Όσοι θα πάνε φέτος διακοπές μπορούν να πετύχουν χαμηλές τιμές αν τις προγραμματίσουν έγκαιρα, και αν αποφύγουν το διάστημα 15 Ιουλίου έως 20 Αυγούστου

Θρεπτικές τροφές που πρέπει να τρως κάθε μέρα

Όσπρια Περιέχουν πρωτεΐνη αλλά και πληθώρα φυτικών ινών, που μεταβολίζονται αργά από τον οργανισμό με αποτέλεσμα να παραμένεις χορτάτος για περισσότερο και να σταθεροποιούνται τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Πολλές έρευνες υποστηρίζουν μάλιστα ότι μειώνουν και την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου.

DIY : Κρέμα για να σβήσεις τις ρυτίδες

Ταιριάζει με όλους τους τύπους δέρματος και το πιο σημαντικό, θα αισθανθείτε τη διαφορά από την πρώτη κιόλας εβδομάδα.